کدام استراتژی در پتروشیمی؟ تدافعی یا تهاجمی؟

در یادداشت گذشته به بررسی روند تغییرات سهم تولید کشورهای مختلف در صنعت پتروشیمی پرداخته شد و اشاره گردید که تا سال ۱۹۸۰، سهم اندکی از بازار تولید محصولات پتروشیمی از سمت چین تامین می گردید؛ لیکن رفته رفته به سهم این کشور اضافه شد تا جایی که بیشترین رشد افزایش ظرفیت در این صنعت را به خود اختصاص داده است.

بر اساس گزارش ۲۰۱۷ موسسه cefic، ارزش کل تولیدات محصولات پتروشیمی بالغ بر ۳۳۶۰ میلیارد یورو بوده است. مناطق مختلف به اقتضای رویکرد و استراتژی مدنظر خود به صورت تدافعی، تهاجمی، تحلیل گرانه و کنش گرانه به این نیاز پاسخ داده اند. اگر به تصویر یادداشت گذشته نگاهی بیندازیم؛ متوجه این موضوع خواهیم شد که

کاربر گرامی

دسترسی کامل به این محتوا برای اعضای ویژه VCMStudy در نظر گرفته شده است.

در صورتی که عضو سایت هستید، وارد حساب کاربری خود شوید، در غیر این صورت ابتدا در سایت ثبت‌نام نمایید و سپس اشتراک تهیه کنید.

کاربر گرامی

دسترسی کامل به این محتوا برای اعضای ویژه VCMStudy در نظر گرفته شده است.

متاسفانه شما اشتراک فعال ندارید، لطفا ابتدا اشتراک مورد نظر خود را تهیه/تمدید نمایید.

اشتراک گذاری

لینک کوتاه

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

یادداشت پیشنهادی
گزارش پیشنهادی
مرکز مطالعات زنجیره ارزش

آدرس : تهران، میدان تیموری، بلوار صالحی، برج فنـاوری شریف، طبقه 7، واحد 710، شرکت زنجیره ارزش نفت و گاز مهام

کد پستی: 1459965193

تلفن: 92002710-021

ایمیل: Info@VCMstudy.ir

گروه مدیریت زنجیره ارزش

مرکز مطالعات زنجیره ارزش یکی از مجموعه های وابسته به گروه مدیریت زنجیره ارزش (شرکت دانش بنیان زنجیره ارزش نفت و گاز مهام) می‌باشد. رسالت ما در این گروه بر این است که با ایجاد زیرساخت‌های تولید و مدیریت محتوا، و ارائه خدمات مشاوره مدیریت در مسیر کمک به توسعه یکپارچه، متوازن و پایدار صنعت نفت و گاز کشور گامی هر چند کوچک برداریم.

.Copyright © 2015-2023 VCMstudy.All rights reserved

سلام! خوش آمدید...
شما اشتراک فعال ندارید!